söndag 26 maj 2013

Jag gråter alltså så lycklig jag är!

Från första början räknade jag år, men nu snackar vi om lite mer än 2 veckor (16 dagar kvar!)
Nu är de bara 1 vecka kvar med lektioner (min sista vecka någonsin med lektioner) sen är det mest suppe, bal (balen jag INTE ska gå på), utspark, fika med klassen, fika, fika osv.

Detta är helt sjukt, jag drömmer om min student varannan natt (känns de som iaf). Men i varje dröm så är det alltid någonting som går fel men samtidigt är jag så oerhört glad och lycklig, konstigt jag vet!
Oavsett vad som händer runt om så kan absolut INGENTING förstöra MIN dag. Den enda dagen då det verkligen är JAG som får all uppmärksamhet, alla är där för MIN skull. 
Jag är verkligen så sjukt pepp på att ta studenten nu så det finns inte på världskartan!
Jag vet att jag inte kommer ha några bra betyg över huvudtaget, men helt ärligt så bryr jag mig inte ett skit om de. Jag är bara så glad att jag aldrig har gett upp och slutat skolan. Jag gav aldrig upp, även i de svåraste tiderna så gav jag verkligen aldrig upp! 

Även om båda mina föräldrar kanske har lite problem med att visa känslor till mig och jag samma till dom (ibland iaf) så vet jag till djupet av mitt hjärta att dom ÄR stolta över mig. Även om dom inte funkar ihop så måste dom erkänna att dom har fixat ihop en riktigt sjukt bra unge, hehe;)

Jag ska inte avslöja något om vad jag har tänkt till studenten.. Men lite planer har jag allt.


Peace out// Dark Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar