tisdag 7 maj 2013

Bekännelse..

Jag är inte ledsen så att jag gråter eller så.. men jag känner verkligen en tomhet i mig själv.. Att ha en pojkvän är verkligen ett säkert kort att hålla sig till för att behålla sin självsäkerhet.. Inte bara för att behålla sin självsäkerhet, det är så mycket mer än det.. En pojkvän är en kille man kan säga exakt allting till, en kille man litar på, en kille man alltid kan ha kul med men oxå en kille man kan vara ledsen och visa sina äkta känslor för. En pojkvän är den personen man kan lägga av sig all sin kärlek på och faktiskt få något tillbaka, inte bara i början utan hela tiden!

Jag kan erkänna att jag saknar honom så oerhört mycket ibland så att det verkligen gör ont i hela kroppen, och jag försöker få fram ord för att beskriva känslan men det går inte.. Jag ligger tyst på mitt rum och hör när mitt hjärta slår hårda men tomma slag. Just för tillfället slår inte mitt hjärta för någonting längre.. Jag saknar våra torra skämt, våra mysiga stunder tillsammans- ja, jag saknar allt det där gulliga.. Att få en puss på kinden, i pannan eller bara en spontan kram - det är något jag verkligen saknar från vår tid tillsammans.

Vi snackar inte med varandra idag, då jag själv har avslutat kontakten.. Jag anser att det är det bästa för båda två. Ja, jag saknar dig som fan varje dag. Men att vara vänner efter ett långt förhållande är som att säga: "Hunden dog, men om du vill kan vi behålla den?"


Jag har släppt det egentligen, men vissa stunder saknar jag dig extra mycket som NU till exempel.
Att avsluta ett förhållande när man bara har sätt DEN personen i sina framtidsplaner, delar hjärtat i tusen bitar - bokstavligen!

När jag ser bild på dig tänker jag genast på hur gärna jag vill krama dig och känna din personliga doft. Jag tänker på att det fortfarande kunde varit vi om vi hade skärpt oss och tagit hand om varandra på samma nivå. Jag hade så mycket kärlek att ge dig, men mot slutet märkte jag att vi inte låg på samma nivå längre, tyvärr.


Det tar tid att smälta grejor, och det kommer att ta tid att släppa dig helt och hållet, det kommer att ta tid för mig att kunna snacka med dig igen, tyvärr!


Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, men ju längre tiden går desto lägre ner hamnar du på listan.
Oavsett hur jag gör så kommer jag aldrig kunna glömma dig, du gav mig så mycket styrka när jag var som svagast. Jag önskar att du kunde förstå det och verkligen ta till dig att du var en stor räddning när jag inte hade någon annan. Vi har skapat så många minnen tillsammans så det vore synd att glömma bort det.

 Men jag är vuxen nog att kunna släppa saker o gå vidare i livet- vilket jag har gjort nu.

Peace out// Dark Angel















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar