tisdag 30 april 2013

Valborg...

Är en riktigt jävla onödig "högtid" i Sverige!
"Valborg, de e då vi välkomnar våren!"
Vi har ju för fan inte ens vår era dumma jävlar!!-.-"

Valborg är en av de dagarna på året då risken för olyckor ökar som mest. Dagen går i alkoholens tecken; ungdomar dricker tills de inget kommer ihåg längre, de spyr, slåss osv.
Det finns de tjejer som, antagligen, kommer bli utnyttjade och förlora sig själva till svin och sen är deras liv förstört för evigt.

Finns de ungdomar som försvinner och aldrig kommer tillbaka pga olyckor m.m.

Detta är det enda jag tänker på när det gäller Valborg (y)-.-"

Själv ska jag vara med några polare i Svedala, så var det planerat från börja, men asså jag vet inte om jag vill överhuvudtaget.. Jag orkar inte sitta o va fejkat glad enbart för att tillfredsställa mina kompisar.
Pga de ändrade planerna stannar jag faktiskt hemma o kollar på nån halvdålig film - kalla mig tråkig, men så är det. Jag är inte den som jättegärna festar lixom. *tummen upp*

Från det ena till det andra..

Jag har varit så jävla dum i huvet så jag ljög för de jag bor hos om en kille som blir pappa om ca 1 1/2 månad. ONÖDIGT!!

Men ja, jag står för vad jag har gjort och jag ångrar det jag har gjort som in i helvete!!
Säger FÖRLÅT från djupet av mitt hjärta och förstår verkligen att de är besvikna på mig.


Peace out// Dark Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar