fredag 16 mars 2012

Längesen sist!

Tjena!
Sorry att de inte har blivit så mycke skrivande, eller inte alls faktiskt :P, men jag har haft ganska mycke med utredningar samt skolarbete osv.
Men jag ska försöka skärpa mig ;)

Anyways.. Igår va de Ö- dag den tillbringade jag med min säng till kl 10.30 (ungefär), sen gjorde jag mig i ordning och stack till skolan för UVS. Jag stannade på skolan en stund tillsammans med två av mina klasskompisar (min fru och min mamma) xD
Vi fikade med olika bullar och kakor i olika former och smaker- typ dammsugare, negerbullar, kanelbullar och nån konstig MEN god chokladkaka/bullar? med russin och mandel i :o dom va faktiskt goda även om de va RUSSIN i :O

På vägen hem träffade jag en fd klasskompis, riktigt roligt :D
Gjorde inte så mycke mer igår :P ganska najs faktiskt! :D

Idag mina kära vänner ska jag FAKTISKT dra mig lite norrut eller söderut :S (mitt lokalsinne e inte de bästa).
Till min kära morbror samt hans fru (ingifta moster) och alla dess fyrbenta vänner.
Där ska jag vara hela helgen :D
Äta godis, kolla true blood och bara mysa med alla dessa pälsdjur :D

Peace out// Dark Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar