tisdag 20 mars 2012

Hjälp! Damn! Suck! YAY!! :D

Ja, nu undrar nog dom flesta vad denna emotionella rubrik handlar om.
Min natt/morgon börjar med att jag drömmer min värsta mardröm eller den va ganska humoristisk, men samtidigt sjukt otäck :s
Gick upp kl 6 -.- gjorde mig i ordning, stack till tåget; träffa på några gamla polare:)
Min dag:
Turism
Samhälle
Håla
Håla
Håla

(jag tror att jag glömde nämna att jag hade håla ;P)
Matte
Danska
Sen sluta jag :] *BIG BIG BIG HAPPYFACE*


När jag sen kom hem satte jag mig ner för att skriva min jobb ansökan till sommarjobb :)
Jag kom på att jag skulle ringt till VC idag oxå- vilket jag givetvis glömde -.-

Imorron är jag ledig!! :D så jävla najs! :]
Ska träffa min "moster" samt lite annat roligt folk :)
Lite kakor medtages tänkte jag :)

Peace out// Dark Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar