onsdag 25 april 2012

BLÄÄ!!

Idag e en sådan dag då jag bara ville ligga kvar i min säng och inte gå upp alls..
Orkeslös dag i ren allmänhet..

Vill bara hem o lägga mig under täcket och inte gör nånting- bara ligga i sängen o läsa en bok (ganska ovanligt att JAG av alla människor vill läsa O.o)- läsa tills jag somnar..

Jag orkar inte vara i skolan när du bara klagar på allt och alla och pratar om dig dig dig dig och dig.. Dina problem e dina problem.. Jag har faktiskt mina egna problem..
Du får väl skylla dig själv om du inte känner gemenskap.. Jag försöker varje dag så att du kan känna gemenskap.. Drar man sig undan så får man fan skylla sig själv-.- Jag blir bara så trött på alla människor som tar mig för givet hela tiden.. Tror att jag e nån jävla problem lösare eller nåt..
Men de e jag inte..

Jag har mina problem jag oxå! Jag har ett förflutet att handskas med varje dag- vad jag än ser, vad jag än gör så blir jag påmind av de jag en gång har gått igenom.. och de som ja kämpar med varje dag. .

Då behöver jag inte ditt tjatande om hur du tycker andra folk är, dina problem, dina bekymmer.. Håll de för dig själv för jag orkar verkligen inte med dig för tillfället..  Du sätter mig i en jävla sits när du klagar över hur vissa beter sig.. Samtidigt som jag bryr mig om dig så orkar jag inte med dig..

Alla har rätt till en fri åsikt- ABSOLUT!!
Men säg de inte till mig som om jag skulle göra nåt åt de!

Du säger att vissa e "dumma i huvet" men tro inte du e nån jävla ängel själv! :@

Ta dig samman och skärp dig!

Peace out// Dark Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar